Kızım 14 aylık sadece meme hav ve al kelimelerini kullanıyor çalışan bir anneyim kendim mümkün olduğunca tv izletmedim laik 2 aydır işe başladım ve babaannesi bakıyor sabah 7 de çıkıp akşam 6 da evde oluyorum bebekliğinden bu yana herşeyi konuşarak anlatarak ilerledim lakin kelime sayısı çok az komutlarımızı anlıyor meyveleri hayvanları öğretmeye çalışıyorum ama o da yok arkadaşımın 3 hafta büyük kızı var tüm hayvanları meyveleri biliyor yüz ifadelerini bile yapıyor kızgın üzgün vs benim başka ne yapmam laızm kendimi çok yetersiz hissediyorum ve kızım için üzülüyorum