Eyllkck 3+1 de oturuyorum ev sahibi çıkarıyor 2+1 yeni bir ev buldum fiyatta uygun sizce 3+1 den 2+1 e geçillr mi yoksa aramaya devam mı edeyim kiralarda malum
Tecrubelianne Eyllkck kirasi uygunsa tasinin tabiki yazin ev bulmak daha zor kacirmayin bence elinizdekinden de olursunuz