Çok gazli bir bebeğim var, ilk aylarında kullanmıştım fayda görmeyerek bırakmıştım. Sonra gaz sorunumuzdan kaynaklı kakasini da yapmaz oldu, uzun bir donem lavmanla kaka yaptırdım. Bu ara tek tük kaka yapıyor eğer gaz sikistirmazsa, dedim ki yine bir sab simplex alayim, belki faydasını görürüm daha rahat yapar kakasini, 1 hafta kullandım çocuk gün boyu ıkınıyor ne gaz çıkarabiliyor ne kaka yapabiliyor..
Gerçekten faydasını nasıl görüyorsunuz? Hel bende mı faydası olmuyor böyle şeylerin anlamiyorum. Denemediğim gaz damlası ve probiyotik kalmadı artık. Daha da denemeyi düşünmüyorum zaten..