yagmurzll Bence kendini iyi hissediyorsan hemen başla. Bana doktor 15 gün bekle dedi bekledim keşke hemen taksaymıştım geç takmaya başladığım için etki etmedi
Yclcnbz Sezaryen oldum ve o halimle 3.gün takmaya başlamıştım. Korseyle yattım faydası oldu baya bende göbeğim kalmadı gibi az yani
kevsersrkya Yclcnbz bende üçüncü gün başladım hafif sıkan birşeyle 12. Günüm şuan aşırı sıkan bir korse aldım çıtçıtlı iç içe geçenlerden umrarım faydssı olur
kevsersrkya Yclcnbz yeni öğrendim doktorum sakın gece kullanma dedi birde aşırı karın ağrısı yaptı bende çok tsktığım için
Yclcnbz kevsersrkya bende tam tersi oldu korse takmadan karnım çok kötü acıyordu yürüyemiyordum. Korse sıkınca karın içeri girince nefes alıp rahatlıyordum. O yüzden doktor bana hemen tak demişti. Herkesin farklı demek