Mustafamom_ Odayı nemlendirdim buhurdanlık ile. Nefes açıcı yağı yattığı yerin sağına soluna damlattım. Şuan daha iyi ve bu kürü kendi ayaklarıma da sürdüm. Gerçekten bugün daha iyi olduğumu hissediyorum. Boğazımın gıcıklanması epey hafifledi. Yalnız yatağı kokutan bir şey. O yüzden bebeğimin üstüne yıkayabileceğim bir battaniye altına da eskiden kullandığım yarım kundağı serdim. Kendi yatağıma da ekstra bir çarşaf.