zuzukuzusu Merhaba, kızım 3.5 aylık. Doğduktan sonra vücudunda minik kırmızı benler oluştu. Önce küçüklerdi ama zamanla büyümeye başladı. Doktora sorduk, olabilir 1-2 yaşında geçer ama siz takip edin çok büyürse sıkıntı dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Kafama takılıyor. 😢
zuzukuzusu deletedmom719 Melekannem <a href="https://ibb.co/yfFYH1J"><img src="https://i.ibb.co/yfFYH1J/2-F189056-0557-4-C22-9292-4-EA9-AB5-A8-BDA.jpg" alt="2-F189056-0557-4-C22-9292-4-EA9-AB5-A8-BDA" border="0"></a>
Mommomm selam canım, benim bebeğimde de var şu an 34 günlük, daha dün doktor kontrolü vardı sordum doktora, gebelik sırasında senden ona geçen hormonlar nedeniyle olur dedi, kendiliğinden geçecekmiş normal bir durummuş.
tugce0517 KocDilara Amin, çok teşekkür ederim. Hepimizin evladını Allah korusun. 🙏🏻🙏🏻 Tamam sizden resim bekliyorum 🙏🏻
zuzukuzusu <a href="https://ibb.co/yfFYH1J"><img src="https://i.ibb.co/yfFYH1J/2-F189056-0557-4-C22-9292-4-EA9-AB5-A8-BDA.jpg" alt="2-F189056-0557-4-C22-9292-4-EA9-AB5-A8-BDA" border="0"></a>
SevNurRel zuzukuzusu hemanjioma benziyo bana göre ilacı oluyo bunun sürüyosun küçültüyo eğer büyüyosa tabi dıktorunuz daha iyi bilir