Merhaba hanımlar. Oğlum 4 ay 12 günlük diyetisyen kontrolünde diyete başlayacağım. Emziriyorum şu an. Diyete başlayan sütünde değişim olan oldu mu? Sütünde artma ya da azalma gibi durumlar. Endişeliyim biraz bu konuda zaten gündüzleri mama veriyorum tamamen mama vermek zorunda kalırsam diye korkuyorum.