berosunannesi sedasyln valla bebişim daha 6 aylık olmasa alırdım elbise çok şeker kızınıza da çok yakışmış🧿 ama uzun kollu olduğu için bir giyimlik oldu bizim bayramlığımız da 😞
Rumeysaerva sedasyln ilk defa burdan güzel deyip gerçekten güzel kullanılmış bir şey stıldığını gördüm🙈
sedasyln Rumeysaerva Fotoğraf çekmek için aldım daha çok aslında çabuk sıkıldığı için çok giydirenedim 🤦🏼♀️☺️