Birevladaemanetci temiz bir sayfa açip hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorsunuz.Yani ay tatlıyı yedim nasıl olsa bozuldu diyip devamını getirmeyin.Yarin bol su için,hareketi arttırın,öğünlerde proteini arttırın.E misafirler gelincede yemeyin 🤣ben bir ara bir ay hiç kaçamak yapmadan diyet yapmıştım artık diyetisyenim diyordu bir öğün küçük bir şey yapın diye 😁inşallah o azmin yeniden gelir😢