edafmo Semaelaa ben balayında da sonraki sene de villa kalkan dan tuttum villayı. Biri kaş diğeri Fethiyedeydi. İkisinden de memnun kaldım ve dolandırılmadım 😂😂
Rumeysaerva Semaelaa biz hello villam dan ayarlamıstık kıs bası bir miktar kapora yatırdık sonra mayısta gidince kalanı vermiştik villa resimlerde oldugu gibiydi çok temizdi ve güzeldi
Rumeysaerva ehlenmomyy biz geçen sene villa kiralamıştık güvenilir villamız resimlerdeki gibiydi ve temizdi bi sıkıntı yaşamadık