hanımlar ben sasirdim artık siz bi yol gösterin 2 ay 10 gunluk bir bebegim var uykuya çok direniyor gündüz memede emerken ne kadar uyursa o kadar uyuyor. Gece uykuya geçerken saatlerce ugrasiyorum hep ağlıyor. Gündüz keza aynı şekilde sasirdim artık ne yapsam agliyor. salliyorum pispisliyorum emziriyorum hiçbirinden almıyor.tam tamm uyudu diyorum gözlerini aciyor agliyor. kısır döngü içine girdim gün boyu karanlık odada pispis kafayı yicem