anneyimben25 Biz 20 aylığız iştahı iyi, gündüz düzenli öğünleri meyvesini yoğurdunu vs yiyor ama gece beslenmesi hala mama. Nasıl keseceğim bilmiyorum. Alışkanlık haline geldiği için mutlaka gece 1 kez uyanıp mama içmeden de geri uyumuyor. Uyku kalitesi de düşüyor böylelikle, deliksiz uyku uyuyamıyor. Ne yapacağım bilmiyorum ben de 🤷🏻♀️