Nur489 İyi günler 1 aylık bebeğim var . Emziriyorum ve çok beyazım var . Bu süreçte saçını bitkisel boya ile boyayan oldu mu ? Bitkisel boya sakıncalı değil diye biliyorum . Bildiğiniz marka falan var mı ?
Salina Nur489 ben bu konuyu yarın doktora soracağım. Çünkü herkes farklı bit şey söylüyor ve hepsi mantıklı. 3 aylık benim bebeğimde.
Btlaras2 Nur489 valla ben hamileyken de emzirirken de boyattım doktorum her hangi bir sakıncası yok demişti gerçekten de olmadı. Zaten inandığım bir şey de değildi.
Missmiyuki Nur489 oğlum 7 aylık oldu hamileliğimden beri her ay boyarım hiç bir sıkıntısı yok doktorumun onayı var. Gratiste watsonsta var hangisini bulursam onu alıyorum zaten 2-3 marka bitkisel boya var
tarcinnn Nur489 biomagic diye bir markayı aldım hepsiburadadan bu hafta boyayacağım artık ben de. 9,5 aylık oğlum
Nur489 Salina doktorunuzdan yanıt alınca buraya da yazar mısınız ? Herkes farklı bir şey diyor benim de kafam karıştı açıkçası