OptimusPrime yani her ada için kışının zor olduğunu söyleyebilirim. Ulaşım,eğitim sağlık kışın minimum imkanda. Bizim adada geneli yazlıkçı,yazlıkçı olmayanında Erdek’te Bandırma’da evi var zor durumlarda (hava muhalefeti vs ) kendi evlerinde kalıyorlar. Benim ailem esnaf. İş imkanı olarak diğer adaları bilmiyorum ama bizim adada öyle bi alan yok:) en iyisi pansiyon işi yapan tabi. Aynı gemiyi kullanıyoruz günde 2 sefer var,yazın 3. Ama gel gelelim yaşadığını hissediyorsun o denizin ortasında. Tüm bu mahrumiyet ve zorluklara değiyor.