Tabiki mümkün güzel anne sadece bu süreçte biraz sabırlı ve dirayetli olman gerekiyor. Benim bebeğim kolikti ve uyku problemimiz vardı onu uyutmak için hamak, ayak, battaniye, salıncak, bebek arabası, puset, kucak daha aklına ne geliyorsa yapıyordum ve sadece 10 dk uyuyordu. Dedim öyle de ağlıyor böylede ağlıyor en azından daha güvenli şekilde uyusun. İlk 2 hafta falan yanımda arkasını pış pışlayarak uyuttum tabiki çığlıklar, ağlamalar sık uyanmalar hep oldu. Ama hiçbirinde kucağa ya da ayağıma alıp sallamadım hep sakinleştirdim öyle devam ettim. En sonunda kendi yatağına yatırdım kendimde yanına uzandım öyle uyuttum.5 aylıkken bunu yaptım şu an 15 aylığız artık kendi yatağından ağlamadan sadece uykuya geçene kadar yatıyorum ve kendi kendine uyuyor. Uyku kalitesi arttı Rabbim yardımcın olsun tez zamanda alışır inşallah 🥰🌸