asiltonunmommysi Oğlum doğmadan önce benim sağlık sigortam vardı, doğduktan sonra da bu sigortaya taşıyacaksınız anne bebek birlikte yapacağız vs demediler. Yani ikimizin sigortası farklı şu an ama bir sorun çıkmıyor ilk defa duydum çocuğa tek yapılmadığını. Benim götürdüğüm hastanede muayene ücreti 1000₺ olmuş bu sene sigorta ücreti 13.000₺ çıktı. Sigortanın kapsadığı şeylerleri her gittiğimizde tek tek ödemeye kalksam bu fiyattan çok daha maliyetli oluyor. Ben biraz pimpirikli olduğumdan huzursuz olsa hemen götürürüm, her zaman olmamakla birlikte genelde kan idrar vs bakarlar ve bu sayede birçok hastalığın ilerlemeden önüne geçip antibiyotik kullanmadık🙏🏻 şimdi sigorta olmasa bunları yaptırırken gerek var mı diye çekiniyor insan. Kapsadığı şeyler her sigortada farklı ama genel olarak 10 muayene, ameliyat vs olursa 40.000₺ ye kadar ameliyat masrafları, ambulans hizmeti, tüm tahliller vs ücretsiz oluyor