Eyllebr alerjik çnkü şuruplar fayda etmiyor kullanmaktan başke çaremiz yok gibi :) bıraktıgımda daha kötü oluyo çnkü geniz etinide aldırdık ama bu sene aynı dönemde yıne aynı belirtler oldu test yaptırıcaz bidaki ay ama toza vs çıksa yapacak bişi yok yine ilaç kullanıcak inş ilerde tamamen geçer diye dua ediyorm