hunilimomy 01012023 raporlu mama kullanmanız gerekir doktorunuza söyleyin raporla yazsin bosuna ücret ödememiş olursunuz normal mamaya gore daha pahalilar çünkü
Zeynep-gokce Merhabalar bizdede süt alerjisi var be kendi çocuk doktorumuz alerji bölümü yazması lazım dedi kendisi yazmadı. Şimdi bu mamayı yazdırmak için nereye gitmeliyim?
Dlshnn3 Zeynep-gokce bizim çocuk doktorumuz yazdı başından atmış sanırım özel mi devlet mi özel hastane doktoru bize yazan