Bebeğim 6 aylık 2. Ayında alt dudağını sağa kaydırdığını farkettim asagı doğru gibi gülerken dudağını sag alta götürüyo , kaslar gelişmemiş dediler , diş çıkarınca düzelir dediler , konuşmadan anlayamayız dediler . Çok korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı