newmoms bu şekilde düşünüp psikolojinizi olumsuz etkilemeyin. Sürekli pozitif, olumlu düşünün ki sutunuz daha da artsın. Sezeryan doğum yaptım çocuğum 16 aylık ve hala emziriyorum, sütüm de doğumdan sonra 3.gun eve gelip banyo yapınca rahatlayınca gayet fazla gelmeye başladı. Doğum.sekli ile alakalı bir durum yok, pozitif düşün dinlenmeye çalış her fırsatta uyu ve bol su iç 🌺