Merhaba herkese
Oğlum 11 aylık oldu yavaştan doğum günü için düşünmeye başladım. Eşimin iş yerinden arkadaşları ve aileleri benim birkaç arkadaşım olacak yaklaşık çocuklarla beraber 30 kişi olur diyebilirim. Arkası mavi brandalı açık bir mekanda yapacağız içecekler oraya ait olacak geri kalan her şey bende. Masanın arkası mavi olacağı için konsepti de mavi yapayım diye düşündüm balonlar ve masa süslemesi için bir de Kraft kağıttan süsler kullanmak istiyorum. Başka neler yapabilirim siz neler yaptınız ne giydiniz ne giydirdiniz?
Bir de ikram meselesi var küçük kaseler aldım 200 ml lik. 30 kişiye nasıl kolay ikramlık çıkarabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum