Arkadaşlar merhaba, 3,5 yaşında bir kızım var. Daha önce 3yasinda bezi bırakmak üzereyken vazgeçti, tekrar bez taktık. Şimdi yeniden denemek istedi kendisi, kakası geldi beze yapmak istiyorum dedi. Bez takmak istiyorum diyip ağlıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum inatlasmak istemiyorum.