Hanımlar merhaba oğlum çok çok erken konuşmaya başladı. 2,5yaşında tüm kelimeleri tAm cümleleri çok anlaşılır konuşabiliyor çokk şükür. Çevremde en erken konuşan çocuklr arasındaydı herkes maşallah diyordu ama nazarmı oldu( bu arada çok inanırım) yoksa farklı birşeymi bilemedim? Başına gelen vRsa bi akıl versin bi yardımcı olsun çok kafama takıyorum. Sıkıntımız ise şu ki cümle içinde “sen,ben,kim,şu” kelimelerini tam ama 5-6kere tekrarlıyarak tamamlıyor cümleyi. Ses çıkışında bi sıkıntı yok saydigim kelimeleri tekrarlıyor. Napcam