Lara17 4ay 8günlük kızım saat 5te sütünü içti 2saatte anca uykuya daldı şuan saat 21:00 4saat olmuş süt içeli annelerim kendi uyanmasını mı beklemeliyim. Geçen gün gece 1de uyumuştu sabah 8:30ta uyandı
Alpmommy_ Lara17 bebeğim 3 ay 10 günlük uyanmadığı müddetçe uyandırıp emzirmiyorum saat 20:00 de emzirdim 21:00 da uyudu sabah saat 4-5 e kadar uyuduğu oluyor uyandırmıyorum
Mercosey Lara17 2 aydan sonra artık uyandırmanıza gerek yok geceleri. Ne güzel gece uyuyan bir bebekse işte siz de dinlenin uyuyun
Lara17 Alpmommy_ bende uyandırmıyorum hiç 7-8saat uyuduğunu bilirim internette 6saat kadar aç kalabilir diye okumuştum sonra dedim biz mi yanlış yapıyoruz acaba diye. Şuan sizin yazdığınızı okurken rahatladım yalnız değilmişim
Lara17 Melmus şuan ki kilosu 6.400 Sabah 8:30da uyandı 165ml içti 13:00te uyandı 150ml içti 17:00 e kadar uyumadı 150ml içti hep böyle
Alpmommy_ Melmus evet kilo alımı gayet iyi gündüz 2 maksimum 2 buçuk saatte bir emer bazen 1 buçuk bile oluyor iki fırt çekip bırakır canı ne zaman isterse veriyorum doktorumuz da gece uyandırıp emzirmeye gerek olmadığını söyledi
Alpmommy_ Lara17 benimde gündüzü düzene koymam gerekiyor sizinki de maşallah saati saatine ne güzel kilosu da çok ideal sizinde 🧿 bende işe başlayacağım memeye gündüz çok düşkün nasıl yapacağım bilemiyorum 😬
Lara17 Alpmommy_ şimdilik öyle gidiyor diş çıkaracakları zaman düzen bozuluyor diyorlar 🙈 ilk başlarda bebişiniz zorlanır ama gün geçtikçe alışırlar elbet 🌼