Senay46 3 aylık bebeğim var toplamda 1 ay kullanıldı sadece puset kullanıldı. Temiz kullanıldı 600₺ ye satıyorum :)
Senay46 Morlenss Merhaba Baston bebek arabası hediye geldi onu kullanacağım boş yere evde durmasın, onun yerine başka ihtiyaçlarını karşılamak istiyorum bende çok memnun kaldım sürüşü gayet rahat 👍🏻