Merymommm etrafın gazına gelme canım hiç, mama karşıtı değilim ihtiyaç anında çok şükür kurtarıyor bebişleri ama sütün varsa en güzeli doğal olan Allah tarafından verilen, doktorlarda bi değişik oluyor bazıları hemen mama diyor ama bebeğinin en iyi doktoru da sensin anne sütünü ver baktın doymuyor ağlıyor az da mama ver yavaş yavaş azalt tabi takdir senin