Salina 3 aylık bebeğim var. Geçen aydan buzluğa attığım sütten iki paket çıkardım. Biri normal görünüyor ama diğeri tortulaşmış gibi. Bozulmuş demek mi oluyor?
Salina [silindi] Zaz24 Fasulye12 https://www.hizliresim.com/ec2yqw8 Bahsettiğim bu şekil. Diğeri tortulaşmamış ama. Bebeğime zararı olmasın çok korkuyorum.
[silindi] Salina yok bunda bir problem bence. Sıcak suyun içine biberonu koyup öyle ısıtıyorum ben poşette ısıtmıyorum plastik sonuçta. Isınınca zaten göreceksin normale dönecek. İçin rahat etmezse tadına bakabilirsin bence
Trkn05_ Kızlar merhaba ben de buzluğa atmıştım simdi oradan çıkararak normal buzdolabı kısmına aldım buzu çözüldüğü zaman ısıtıp vereceğim biberona koyarak di mi yardımcı olabilir misiniz