daglidbur ben her yerde uyutabiliyorum kolay uyuyan bi bebek değil ama hiç uyusun diye odaya çıkmadım. Akşam konserli eğlenceli yerlerde bile emzirip uyuttum, bebek arabasında duruyor o şekilde. Kendimize vakit ayırmak mümkün ama genelde biri bebekle uğraşırken diğerimiz dinlendi, küçük bebekle tatil böyleydi bizde. Ama şuan 1 yaşı geçti yürüyor aşırı keyifli oldu tatil bizim için