Kızlar sma optirol kullaniyodum kabızlık yaptı hip aldım 2 gündür oda gaz yapti ikiniyor ağlıyor şimdi evolvia ac aldım o nasıldır acaba kabizgina gazına iyi gelirmi bide malfor kullanıyorum günde 1 onu 2, ye cikartsammi ??? Bide mama değişikliği bişey yaparmi yaa ondada korkuyorum ama çaresizim