Atesbebek dün doktora götürdüm iştahı gelir merak etme önemli olan bezini ısltıyormu su içiyormu diye sordu allahtan suyu çok içiyor. Akşam yatmadan önce 4 dilim elma yedi şaşırdım umarım yarın düzelir artık çaresiz hissediyorum vermediğim kalmadı nutellalı ekmek ve dondurma verdim onları bile geri çevirdi normalde geri çevirmezdi