Kızlar bebeğim 6 aylık oldu 6 aydır iyi kötü zorla emzirdim mama meme şeklinde ilerledik bebeğimin yumurtaya alerjisi var ben farkında olmadan içinde azıcık yumurta olan birşey yediğim zaman bebeğimin yüzü kıpkırmızı oluyor akıyor ve kaşınıyor memeye bağımlı bı bebek değil ya anne sütünü tamamen keseceğim yada iyice emmesi için emzirme danışmanından yardım alacağım sizce ne yapmalıyım vicdan azabından ölmek üzereyim bana akil verin