3 yıllık anne olarak yaş sendromları daha zorlayıcı gibi geldi bana tabi çocuğa göre değişir 🤭 ataklar öyle bir uğrayıp gidiyor yaş sendromları daha uzun maalesef. Atak haftalarında çocuğu rahatlatacak masaj, banyo, müzik ne varsa denenmeli en çok ne rahatlatıyor ise ona göre hareket edilmeli başka da yapacak bir şey yok zaten gelişiminin parçası bunlarda 💖