Krtlmy kızım 21 aylık olmak üzere çoğu kelimeyi tekrar eder soyle dediğimde söyler anne mama bak,git,gel,otur,ye,iç,al der ikili cümleleri var bazen 3lu konusuyo anne bende icicem oturcam bakcam incem gitcem yapcam.. söylediğmi anlar su ister mesela mutfakta masa da git al iç derim gidip icer yada bu kirli sepete at derim gidip atar gibi örnek verebilirim ama her çocuk farklıdır kıyas doğru olmuyo açıkçası hepsi kıymetlilerimiz