Bebeğim 10 günlük ve doğar doğmaz sarılık ve enfeksiyondan yoğun bakıma aldıkar yarın taburcu olucak ama bugün emzirmeye gittiğimde 2 defa ağız dolusu kustu ve hırıltılı ses çıkarıyo içim hiç rahat değil bebeğimi çıkarıp maltepede iyi bir çocuk doktoruna muayene ettirmek istiyorum sizin bildiğiniz güvenilir çok iyi bir çocuk doktoru varsa önerilerinizi bekliyorum lütfen☹️