Bebeğimin her iki kulak arkasında başında bir kaç tane nohut gibi nodüller var . 3 hafta önce sadece solda 3 taneyken dün farkettim sağ taraftada oluşmuş. Dr gittim Radyoloji baksın ama her ihtimale karşı Samsunda çok iyi bir çocuk onkoloji uzmanı var ona götürün dedi . Biraz canım sıkıldı şu an içim içimi yiyor . Radyoloji doktoruda bunları takmayın bunlar nodül dedi ama Dr Öyle deyince ister istemez kuşku oluştu:( Böyle birşey yaşayan varmı ?