En fazla 2 saatte bir emzirmek gerekiyor ama bu bebeğin talebine göre değişiyor kızlar. Benim bebeğim kolikti ve sürekli memedeydi 5 dk da bir yarım saatte bir emziriyordum yani bunu siz yaşadıkça tecrübe edersiniz. Daha çok küçükler gece 2 saatte bir emzirilmeli. 4 ayına kadar bu saat hep aynı ilerledi bizde. Doktorumuz tarafından bu şekilde söylendi. Ki ben hiç o kadar uzun bekletemiyırdum sürekli krizde olduğumuzdan