Serpill96 ben çok güzel şekillenmişim ramazanda üç kilo verdim almamak için elimden geleni yapıyorum şu an sabah iki bardak limonlu su içiyorum ardından Türk kahvesi sade kag altı hazırlıyorum bir yumurta mutlaka plur salatalık domates peynir zeytin ekmek yok yeşillik koyuyorum çayla. Ardından küçük çikolata Türk kahvesi akşama kadar yeşil çay kahve dışında bir şey yemiyorum acıkırsam salatalık yiyorum akşam yemeğim normal şekilde yiyorum tekrar çay kahve bitki çayı o şekilde hem aç kalmıyorum hem vücudum şekillenmiş sanırım yağdan gitti. Bor de her gün bebeğimle bir saat dışarıda koşturuyorum haliyle.