Kızlar hazır fincan kadayıf tatlısı almıştım. 2 saat önce birileri geleceğini söyledi bnde tatlının şerbetini yaptım biraz sicakken koydum normal de tam soğumadan koyuyorum birşey olmuyordu bunda çok yumuşak birşey oldu ne yapıcm yarım saat e gelirler nasıl düzeltirim fırına köy vs diye yazılar okudum ama guvenemedim başka bir şey de yapmadım rezil olucm bn onlar a gittiğimde dört dörtlük hazır olur herşey bana taktik verin lütfen