Hastanede 2 gün evde 3 gün bantlı kaldı. Yani 5 gün. 5 gün sonra doktorum kendisi çıkardı. O günden beri açık bir şekilde banyo yapıyorum bir sıkıntı olmuyor bugün 13. Gün.
Bence bandı çıkarın artık hava alsın ki bir an önce iyileşsin. İçerde kapalı nemleniyordur. Banyo yapınca iyice kurulayın ıslak kalmasın bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle. Doktor bana günde bir defa baticon üzerine krem sür dedi. Bazen unutuyorum ama aklıma geldikçe sürüyorum.