Baklavanida 8. aylık bebeğime kundağı daha yeni bıraktırdım hiç bırakmıcak gibiydi şükür bıraktık. Her şey denedim yok tek kol çıkar dediler onu dediler bunu dediler bi gün canıma tak etti gece uykusunda kundaksız uyuttum uyudu Maşallah çok şaşırdım. Gündüzleri de artık yavaş yavaş alışmaya başladı 1 hafta olucak neredeyse kundağı bırakalı ☺️