Kızlar selam , sol kolumuzda tam aşı vurulduğumuz yer sabahları tutulmuş olarak uyanıyorum gün içinde de sürekli ağrıyor bazen sol kolda arka taraf bazen dirsekten altı falan ağrıyor, bazen omzum, baya kötü ağrıyor ama bu ağrı tabi iman tahtası denen göğüs bölgesine de vuruyor baskı oluyor sanki biri oturmuş gibi, çarpıntı oluyor bazen sol tarafımda kramp gibi oluyor , midem de falan da sürekli baskı var ama bu kolla mı alakalı bilmiyorum, boyunla alakalı bir şey olabilir mi sizce ? Bunun için nereye gitmem lazım nasıl geçer ? Baya çok uzun süredir var bunlar 9 10 aydır