Erkanasaf Merhaba anneler bebeğim 3 aylık gözleri aşırı sulanıyor ve çok çapak oluyor çayla sildim kendi sütümle sildim geçmedi doktor damla verdı bitene kadar kullandım Bi kaç gün iyiydi yine aynısı oldu bu konuda güçlü önerisi olan var mı??
mrsjale Erkanasaf bizimde öyleydi ilk iki ay çok sorun yaşadık göz yaşı pınarı tikaliymis sürekli masaj yaptım yine de geçmedi en son aile hekimimiz netira diye bir damla yazdı çok iyi geldi tamamen geçti şuan bir sorun yok oğlum 6 ay 22 günlük .. bir doktorunuza danışın size de gerek duyarsa önerir etkili bir damla