Ronya1303 doktora gitmistik doktor söyledi en sin ne yedi die sormustu her zaman yedigi seyler onun disinda bise yemedj dedim mevsimler ve sebepsiz alerji olabiliyor bebeklerde yada cocuklarda tekrarlarsa test yapalım demisti.losyon vermisti sürmem icin gectikden sonra tekrarlamadi hic.tabi sizde bir doktora görünün.oglum suan 3yasijnda 2 gündür yine yanaklarından goguslerine kadar bu sekilde benekler çıkıyor sonra kendiliginden sönüyor derj altinda duruyor sonra tekrar deri ustune bariz gorunecek sekilde nüks ediyor bende yarın doktora götüreceğim.