Bebeğim 2 aylık ve mama ile besleniyor bugün ilk defa kakasını yapamadı . Kakası poposunun ucuna geliyor ama çok sert çıkaramıyor çok fena ağlıyor ne yapmalıyım o sert kakayi nasıl çıkaracak bir de neden kabız olur mamasını mi degistirmeliyim sma kullaniyorum :(