Biz normaldee meme hic almadik.28 gunluk.Hep reddeddiydi.. surekli caba halindeydimm. Sütümü sagip veriyordumm. Ama sütüm artik yetmemeye basladi.. mama takviyeside yapmaya basladimm. En onemliside reflüsü ve kolik bir bebek olmasi.. sut ve sut urunlerine alerjili.. bugun ilk defa cabalarimla mememi aldii.. ve son 2 defadir mememi emziriyorumm.. sonuc olarak hemen ardina hepsini kusuyor.. ve napicaki bilmiormmm. Sagdigim zaman standart ne verecemi biliordum.. simdi ise ne icior ve neden hepsini kusuyor.sancisi gurirnce hemen hepsijj cikariyorm.Midesi bosmuu..suan hemen mama vermelimiyim? kafamda deli sorular korkum var cunku sariligida var. Fototerapi aldi. Sariligi 18di. 10 dustu. Ve suan bu sekilde devam ediyoruz. Yaaa yeniden sariligi cikarsa hic meme vermiyimmi artik hep kusuyor diye. Ama sagmakda yetmior.. siz napdiniz bu durumda nasil bir yol izlediniz