Ygzbebis Kızlar ben emziği nasıl sterilize edeceğimi anlamadım kullananlar anlatabilir mi mikrodalgaya atın kutuyla felan diyor doğrumu
cinarrrrr Ygzbebis kutusuyla emzikleri ağzı asağı gelicek şekilde çizgi var çizgiyw kadar su doldurun sonra mikrodalgaya atın 3 dk diyor ama cok ısınıyor ben 1 dk atıyorum hemen karnıypr 3 snde zaten
Asil2023 Kutunun alt kısmında bi çizgi var oraya kadar su koyup mıkrodalgaya atıyoruz . Üzerinde yzıyo alt tarafta 3 dk 700 dıye hatırlıyorum