Almina28 Pscyho bebegın iz kac aylık gaz ıcın hıp combiotic guzel fakat doyurmuyor gibi geliyor bana bizimde gaz sorunumuz ortadan kaldıgı ıcın aptamile dondum korktum gaz yapar diye ama yapmadı
Pscyho 3.5 aylık aptamil conformil kullanıyorduk gaz sorunu yoktu fakat şeker oranı yüksek olduğu için doktorumuz değiştirdi kullandığıöız mama da yoğun gaz yapıyor
Almina28 Pscyho hadii ya kardeşimde dogudfundan beri onu kullanıyor seker oranının yukaek olduğunu bilmiyordum ozaman hıp dene istersen gaz ıcın guzel kabızlık ıcın de yarıyor bagırsakları guzel calıstırıyorr kac saate 1 kac cc veriyorsun