Beyzanurkuzu_ 8 haftalık bebeğim 3 gündür katılarak ağlıyor keyifli olduğu anlar çok nadir. Gazı yok gayet güzel çıkarıyor kakasını biraz zorda olsa yapıyor hergün ama hep ağlıyor atak haftası mı acaba sebebini bilen aynı durumda olan var mı??
hazalp Beyzanurkuzu_ tam da atak haftası sı allah yardımcın olsun bende çok fena geçirdim bu haftayı 2 hafta sürdü sabretmemiz gerekiyor ben müzik dinletiyordum düzenli yıkıyordum gaz ve masaj faslı uyku düzeni oluşturmaya başlamıştım saçımı da yoldum başımı da yoldum atlattım geçecek ama yapacak bir şey yok :)