Oğlum 18 aylık olmak üzere..
9-10 kelimesi var, şu sıralar sadece anne dese de.
Alkış bay bay bir bir canı isterse yapıyor
Halen işaret parmağı kullanımı yok.
Göz temasımız çok iyi, komut alıyor, hareketleri bilinçli, yüksekten düşeceğini bilir sıcağa yaklaşmaz, bizleri tanır, yaptığımız her hareketi taklit eder öpücük atar dudaklarından ses çıkarır, çorabını giyer, anahtarı kapıya sokar, oyuncaklarıyla fonksiyonuna uygun oynar..
her çocuk alkış yapmak zorunda değil belki geç işaret edecek desem de forumu okudukça bunalıyorum. 18 ay muayenesine biraz var, doktora da soracağım ancak uyku uyuyamaz oldum ..