500 üzeri kod olan var mı ya da yüzde 30.40 filan .özelden atabilir misiniz
Annis-ogul maalesef. Kodumu kullandım ben bugün
oglumubeklerken saol cnm olan varsa verir ins😆😇
500 üzeri varsa arkadaştan sonra ben istiyorum